Friday, November 7, 2014

ESP Memberi Kebaikan Kepada Ibu Hamil dan Anak Dalam Kandungan

ESP Memberi Kebaikan Kepada Ibu Hamil


Assalamualaikum dear...

Hari ni nak cerita pasal ESP la.. Jiran saya baru je disahkan hamil 7 minggu. Alhamdulillah..Dia pun baru je sebulan keguguran. Jadi dia risau jugak takut rahim belum cukup kuat untuk baby baru ni..

Selain tu, dia jugak berniat nak susukan anak secara ekslusif. Dia pun tanya ESP boleh banyakkan susu badan ke? Mak mertua dia pun baru lahirkan anak dan masa mengandung minum ESP. Bila anak lahir kulitnya memang putih gebu..

Jadi saya pun cakap la memang tu pun kelebihan ESP ni.. Banyak lagi kelebihan ESP ni bukan sahaja kepada ibu hamil, malah kepada semua golongan. Tapi hari ni nak cerita pasal ibu hamil je..

Kebaikan ESP Kepada Ibu Hamil

ESP bukan sahaja memberi kebaikan kepada ibu yang sedang hamil malah turut memberi kesan kepada anak dalam kandungan ibu.

Antara kebaikan ESP kepada ibu hamil adalah seperti dibawah ::

  • Membantu meningkatkan kesihatan dan sistem imun badan ibu hamil
ESP mengandungi protein yang membantu meningkatkan kesihatan dan meningkatkan ketahanan sistem imun badan ibu dan bayi dalam kandungan. Protein mudah dicernakan oleh ibu hamil dan bayi dalam kandungan

  • Membantu mengawal berat badan ibu hamil dan mengelakkan diabetis ketika hamil
Adalah normal bagi ibu hamil kerap lapar. Namun itu bukan bermakna anda perlu makan untuk 2 orang. ini mungkin akan menyebabkan berat anda naik mendadak dan lebih ditakuti lagi jika  disahkan mempunyai diabetis gestasi.

ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah. Indeks glisemik yang rendah melambatkan penyerapan makanan oleh usus kecil dan membuatkan anda kenyang lebih lama.

Diabetis semasa hamil bahaya untuk anda dan juga bayi dalam kandungan jika tidak dikawal.

  • Membantu melegakan morning sickness ibu hamil
Ibu hamil akan mudah mengalami mual-mual jika perut kosong. Kalau kerap makan risau berat badan akan bertambah dengan mendadak. ESP memberi anda rasa kenyang dengan lebih lama dan memberi tenaga kepada badan ibu hamil yang biasanya akan kerap letih dan lesu

  • Membantu dalam pembentukan otot dan otak bayi dalam kandungan
Protein penting dalam pembentukan sel-sel dan otot baru. Perkembangan otot dan otak bayi pesat pada awal kandungan. Protein yang baik diperlukan dalam pembentukan sel-sel ini. Protein ESP adalah selamat dan baik kerana soya ESP adalah soya non-gmo.

  • Membantu merawat kulit ibu dan bayi dalam kandungan
Seperti yang kita tau, protein ESP adalah daripada soya non gmo dan selamat. Protein diperlukan dalam proses pembaikan kulit dan penggantian sel-sel baru. Kulit ibu akan kelihatan lebih lembut, berseri dan kesan parut juga akan beransur pudar. Anak yang bakal dilahirkan juga akan mempunyai kulit yang gebu, dan cantik. Inshaa Allah.

Kesan ESP Pada Anak



Puan ni amalkan ESP masa hamil..Bila anak lahir memang gebu dan cantik kulit dia..Baby pun tembam..



Ni pulak testimoni set bersalin yang ada ESP..Susu badan banyak katanya..Anak bertambah-tambah berat sebab dapat minum susu yang berkhasiat..


 ** ESP pun baik untuk hasilkan susu ibu yang pekat dan berkhasiat. Boleh tengok set penyusuan dan milkbooster. Set ibu hamil pun ada..

DAPATKAN PENJIMATAN DALAM PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE HARI INI!!

***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit***

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut :

Hubungi Fatiha (SID : 1150701) sms/whatsapp-------------->012-6602016 Email::fariz3003@gmail.com
Pages : https://www.facebook.com/bondaseri

Pengedar Shaklee Kawasan Dengkil, Putrajaya dan Stadium Bukit Jalil

"ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN SAMPINGAN?? INGIN BEKERJA DI RUMAH SAMBIL MENJAGA ANAK?? HANYA DENGAN ONLINE SAHAJA ANDA DAPAT MENJANA 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?? JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE DAN NIKMATI PELBAGAI FAEDAH SHAKLEE DENGAN MODAL SERENDAH RM75 SAHAJA"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...