Thursday, August 21, 2014

GLA Complex Shaklee :: Keistimewaan dan Kelebihan serta Testimoni Pengguna

Keistimewaan GLA Complex Shaklee

GLA (gamma-linolenic acid) Shaklee diekstrak daripada borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO (Evening Primrose Oil). Borage juga adalah 3 kali ganda lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali ganda lebih berkesan daripada EPO. GLA shaklee diekstrak dari borage yang ditanam secara organik. Kebanyakkan GLA yang ada dipasaran sekarang dihasilkan daripada EPO.

Setiap kapsul GLA Complex Shaklee mengandungi lebih 300mg GLA.  GLA merupakan sumber omega-6. Bagi meningkatkan keberkesanan dan kestabilan GLA Complex Shaklee, GLA digabungkan dengan minyak bunga matahari dan vitamin E.

ShakleeGuard merupakan antioksidan semulajadi yang yang dipatenkan. Ia digunakan untuk memelihara kesegaran dan keberkesanan GLA Complex. Bioavailabilitinya terbukti secara klinikal mampu menyerap dan mengadun ke dalam tisu dan sel.

Komposisi Sumber Asli GLA Complex Shaklee

  • Borage seed - 17% - 25%
  • Blackcurrant - 15% - 20%
  • EPO - 7% - 10%


Kebaikan GLA Complex Shaklee

  • Herba tradisi yang dipercayai - borage merupakan herba kegemaran orang barat. Ianya mampu merawat ulser, keluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan tingkatkan stamina
  • Mengawal estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk kawal hormon lelaki dan wanita, perbaiki simptom PMS seperti sakit, mood swing, retensi air dan sakit payudara
  • Melambatkan menopous - memperbaiki keadaan menopous seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka masa panjang akan melambatkan proses penuaan, mengetatkan uterus.
  • Memperbaiki prostatomegaly - GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
  • Menentang kanser - GLA adalah antioksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh,menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
  • Memperbaiki inflamasi  kulit - mengurangkan inflamasi kulit, eczeme, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, kurap. Meringankan sakit sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis
  • Menghalang komplikasi diabetis - merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetis semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula dalam darah yang tinggi
  • Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan - Merendahkan kolestrol LDL, halang pertambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan. Ambil semasa perut kosong untuk mengelak keasidan hyper.
  • Menghalang tekanan darah tinggi - halang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, baiki tekanan darah tinggi, elak masalah jantung.
  • Baiki tekstur rambut - baiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
  • Hiperaktif dan autisma (ADD/ADHD) - Dibuktikan secara klinikal, GLA minyak ikan baiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar beri tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.



Testimoni pengguna GLA Complex yang berjaya hamil selepas keguguran...



GLA bukan hanya suplimen untuk wanita sahaja. GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia, hanya diperoleh dari makanan. Penting untuk kanak-kanak, remaja, dewasa, selepas menopous dan andropous(lelaki).



DAPATKAN PENJIMATAN DALAM PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE HARI INI!! 

***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*** 

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut : Hubungi

Fatiha (SID : 1150701)
sms/whatsapp-------------->012-6602016 Email::fariz3003@gmail.com.
Pages : https://www.facebook.com/bondaseri 

"ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN SAMPINGAN?? INGIN BEKERJA DI RUMAH SAMBIL MENJAGA ANAK?? HANYA DENGAN ONLINE SAHAJA ANDA DAPAT MENJANA 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?? JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE DAN NIKMATI PELBAGAI FAEDAH SHAKLEE DENGAN MODAL SERENDAH RM75 SAHAJA"

2 comments:

  1. GLA mmg terbaekk

    www.wnyshoppelgk.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Gla kawan baik wanita!

    www.suplement4us.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...