Thursday, July 9, 2015

Cara Mengatasi Masalah Keputihan Ketika Hamil Daripada Berulang


Cara Mengatasi Masalah Keputihan Ketika Hamil | Garlic Complex Shaklee



Assalamualaikum...

Korang pernah tak alami masalah gatal-gatal pada kemaluan korang? Lepas tu keluar cecair jernih yang kadang-kadang bertukar jadi warna kuning kehijauan dan berbau? Itulah yang dinamakan keputihan, keputihan ni boleh bertukar menjadi bahaya jika korang tak ubati.. lagi bahaya kalau korang alami keputihan semasa hamil. Mungkin boleh menyebabkan keguguran atau jangkitan pada janin korang sebab faraj adalah tempat yang paling dekat dengan janin.

Keputihan adalah biasa jika cecair yang keluar berwarna jernih dan tidak berbau. Tetapi apabila cecair yang keluar telah bertukar warna kuning kehijauan dan berbau busuk ia menandakan faraj ada telah terkena jangkitan bakteria.

Tips dibawah mungkin dapat membantu korang atasi masalah keputihan daripada berulang

6 Cara Membantu Mengatasi Masalah Keputihan Terutama Ketika Hamil


Di sini saya kongsikan dengan korang 6 cara yang mungkin dapat bantu korang yang alami masalah keputihan daripada berulang. Antaranya adalah :


  1. menitik beratkan soal penjagaan kesihatan alat sulit setiap masa
  2. kerap menukar seluar dalam dan jangan biarkan bahagian sulit berada dalam keadaan lembap
  3. gunakan seluar dalam yang diperbuat daripada kain kapas agar pengaliran udaranya lancar
  4. membasuh bahagian sulit menggunakan air suam sekurang-kurangnya dua kali sehari
  5. elak dari menggunakan pencuci khusus untuk vagina secara kerap dan jangan menggunakan sabun wangi untuk mencuci bahagian sulit
  6. amalkan memakan yogurt dua kali sehari dalam menu diet harian korang. Yogurt mengandungi probiotik atau bakteria baik yang dapat menghapuskan bakteria jahat

Garlic Complex Shaklee


Dihasilkan daripada bawang putih jenis premium, bebas daripada racun perosak dan ditanam secara organik pada musim panas. Dihasilkan pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Dwi teknologi digunakan bagi mengawal bau bawang putih. Perisa herba terhasil daripada kombinasi 2 ekstrak herba, rosemary dan spearmint. Mengandungi pelbagai vitamin E bagi meningkatkan sebatian aktif bawang putih dan keberkesanan dalam badan kita. 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak bawang putih tulen iaitu bersamaan dengan 2 ulas bawang putih segar.

Bertindak sebagai antibiotik yang selamat dan semulajadi. Ianya selamat untuk penggunaan jangka masa panjang untuk meningkatkan sistem imun tubuh dan menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, virus dan bakteria jahat.

Allicin merupakan sebatian yang terdapat dalam bawang putih. Ia terhasil apabila bawang putih dihiris halus atau dihancurkan. Sejak dulu lagi bawang putih digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik

jangan biarkan keputihan yang korang alami berterusan dan berulang tanpa rawatan.. ia boleh mengundang pelbagai jenis penyakit...


 

DAPATKAN PENJIMATAN DALAM PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE HARI INI!!

***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit***

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut : Hubungi

Fatiha (SID : 1150701)
sms/whatsapp-------------->012-6602016
Email::fariz3003@gmail.com
Pages : www.facebook.com/bondaseri

Pengedar Shaklee Kawasan Dengkil, Putrajaya dan Stadium Bukit Jalil

"ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN SAMPINGAN?? INGIN BEKERJA DI RUMAH SAMBIL MENJAGA ANAK?? HANYA DENGAN ONLINE SAHAJA ANDA DAPAT MENJANA 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?? JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE DAN NIKMATI PELBAGAI FAEDAH SHAKLEE DENGAN MODAL SERENDAH RM80 SAHAJA"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...