Tuesday, June 24, 2014

Kombinasi Pemberi Tenaga Untuk Ramadhan

Assalamualaikum..

bulan ramadhan dh semakin hampir ni.. mari bersama kita meningkatkan amal ibadat dan kebaikan kita..

puasa2 jugak..keje pn kne jalan jgk mcm biasa...nk bertenaga walaupun dalam keadaan berpuasa dan perut kosong?? ha..shaklee ade jawapan dan penyelesaian bagi anda...

jom sy kongsi skit berkenaan dengan set puasa shaklee... terdiri daripada tiga produk hebat iaitu:
  1. ESP
  2. Mealshake
  3. Performance Drink 
ketiga-tiga suppliment ini dapat memberikan tenaga tambahan kepada anda sepanjang hari walaupun sedang berpuasa dan melakukan kerja-kerja berat.. ibu menyusu dan mengandung juga digalakkan mengamalkan supliment ini semasa berpuasa kerana dapat mengelak daripada badan terhidrat pada waktu siang..

semasa bersahur ramai antara kita yang akan mengambil makanan berat seperti nasi...namun nasi juga tidak dapat membekalkan tenaga kepada kita sepanjang hari..ibu yang menyusukan bayi akan kerap berasa dahaga dan lapar..mungkin juga pada awal2 bulan puasa ramai yg akan bangun untuk makan sahur namun apabila masuk pertengahan mereka akan skip sahur dan tidak berselera untuk makan waktu tersebut..

Dengan set ini waktu sahur anda akan jadi lebih mudah dan ringkas... untuk kelihatan lebih bertenaga sepanjang hari anda bole mencuba resepi ini sebagai menu sahur anda..

  • ESP + Mealshakes + kurma @ 
  • Kurma + ESP + Mealshakes + susu segar
campurkan bahan-bahan di atas dan kisar.. minum pada waktu sahur.. ini akan membuat anda tidak berasa lapar dalam tempoh masa yang agak lama kerana terdapat serat yang berupaya memanjangkan waktu kekalan makanan dalam bahagian perut. antara fungsi serat :
  • mengelakkan kanser usus
  • kurangkan tahap kolesterol
  • keluarkan racun dari badan dgn mempercepatkan proses pembuangan najis
  • mengurangkan gula dalam darah
  • baik untuk proses pelangsingan badan kerana serat akan berada lama dalam perut dan memberi rasa kenyang
  • menggalakkan bakteria baik dalam usus besar
  • kurangkan sembelit
performance drink berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda. juga dapat membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan. memelihara paras gula dalam darah.

 bole diminum seisi keluarga...
berminat untuk dapatkan set berpuasa ini atau vitamin2 lain daripada shaklee??? @ ingin mendapatkan maklumat lanjut bole PM atau whtsapp saya 0126602016..

jom kekal bertenaga dan ceria sepanjang ramadhan kali ini...

#sayajualshaklee..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...