Pages

Thursday, October 23, 2014

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee | Buat Pengguna Tegar Shaklee

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee | Buat Pengguna Tegar Shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

saya nak share dengan korang apa kelebihan daftar sebagai ahli shaklee ni..Hebat sangat ke? sebenarnya ramai lagi yang taktau apa yang shaklee tawarkan jika korang daftar jadi ahli...

Bagi sesiapa yang guna produk shaklee ni, yang tiap-tiap bulan mesti beli tapi tak daftar sebagai ahli korang memang rugi...Korang dapat manfaat daripada produk shaklee je tapi tak dapat manfaat daripada syarikat shaklee..

Tapi masih belum terlambat lagi kalau korang nak join ahli sekarang..Boleh isi form di bawah..Nanti saya akan hubungi korang..

Mari saya tunjukkan kat korang apa kelebihan jadi ahli shaklee ni..

Faedah Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee


1. Korang dapat beli produk dengan harga ahli dan jimat sehingga 10% - 15%.. Kalau korang tak daftar korang kena beli guna harga retail sebab shaklee dah kuatkuasakan harga ahli hanya untuk ahli..Salah kalau jual harga ahli kepada yang bukan ahli..

2. Cash bonus bulanan. Korang akan dapat cash bonus tiap-tiap bulan kalau pembelian korang tuk bulan tu melebihi 150 uv dan ke atas. Uv tu macam point la..Kalau makan sendiri pun korang boleh dapat cash bonus..Sihat dapat..Duit pun dapat..Siapa yang taknak kan...

3. Dapat buat side income.. Bole tambah pendapatan korang dengan jual produk kepada orang lain.. Kalau korang decide nak buat bisness, akan ada group sokongan dan coaching untuk korang mulakan bisness ni..

4. Korang akan dimasukkan ke dalam group kami..Dalam tu akan ada kelas biasanya kelas online. Diajar teknik marketing, produk, cara nak consult customer..Motivasi pun ada...

Cara Mendaftar Sebagai Ahli Dengan Shaklee

ada tiga cara nak daftar sebagai ahli. Macam kat bawah...

cara pertama : 

daftar ahli dengan yuran pendaftaran sekali seumur hidup.. Rm80 untuk semenanjung dan Rm90 untuk sabah dan sarawak.. Anda akan dapat membership kit..

cara kedua :

Buat pembelian produk bernilai sekitar Rm680 (200 uv) dan anda dapat keahlian secara percuma

cara ketiga : 

Buat pembelian 2 botol vivix dan dapat keahlian percuma serta free postage ke semenanjung dan sabah sarawak..

Mudah sahaja kan...Jom daftar sekarang... Klik gambar di bawah ye....👇👇




DAPATKAN PENJIMATAN DALAM PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE HARI INI!! 

***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*** 

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut : Hubungi Fatiha (SID : 1150701) sms/whatsapp-------------->012-6602016 Email::fariz3003@gmail.com
Pages : www.facebook.com/bondaseri 

Pengedar Shaklee Kawasan Dengkil, Putrajaya dan Stadium Bukit Jalil

"ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN SAMPINGAN?? INGIN BEKERJA DI RUMAH SAMBIL MENJAGA ANAK?? HANYA DENGAN ONLINE SAHAJA ANDA DAPAT MENJANA 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?? JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE DAN NIKMATI PELBAGAI FAEDAH SHAKLEE DENGAN MODAL SERENDAH RM80 SAHAJA"

1 comment:

  1. Memang banyak kelebihan menjadi ahli shaklee , macam macam kita dapat. Rugi tidak jadi ahli..

    ReplyDelete